dilluns, 12 d’octubre del 2009

COED (5-9 oct)

Descripció:
A l’assignatura de comunicació oral, escrita i digital impartida per la Lluïsa Cirera aquesta setmana hem realitzat dos treballs diferents. El Dilluns vam treballar la descripció mitjançant diferents fragments de diverses obres literàries. Amb aquesta informació i exemples podem ampliar els nostres recursos a l’hora de dur a terme una descripció física, personal, d’un lloc, etc.

I divendres vam treballar l’expressió escrita i oral que els mestres necessiten dominar extraordinàriament per poder treballar, perquè el llenguatge és l’eina de treball.
Dins l’expressió oral hi ha nou apartats diferents:
- Correcció fonètica
- Fluïdesa
- Entonació i pauses
- Riquesa de vocabulari
- Precisió del significat
- Absència de barbarismes
- Ús de frases fetes i refranys
- Morfosintaxis genuïna
- Ús correcte dels verbs

També vam repartir els treballs i altres en el calendari escolar i vam acabar de concretar tots els treballs que hem de dur terme al llarg del trimestre. Aquests són; l'exposició del territori, en parelles; el debat, en grups de cinc; l'exposició del "Qui ets tu?" i finalment l'exposició d'una rondalla, llegenda o poema.

Reflexió:
Treballar amb material didàctic és un mètode que m’agrada perquè no és tan monòton com prendre apunts i a l’hora d’estudiar es interessant tenir exemples. Per a la descripció, el que vam treballar a classe ho hem pogut aplicar.
L’eina dels mestres és el llenguatge per això COED és una matèria de gran importància que ens serveix per tots els àmbits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada