divendres, 9 d’octubre del 2009

Qui és ella?


Les noies interessades en la moda que inclou els complements i demés potser us heu fixat en ella. No se si la passió de la meva amiga són les sabates però sinó ho és així ho sembla. En el temps que portem de classe he pogut comptabilitzar més de deu parell de sabates als seus peus, cal afegir també que sempre que pot intenta combinar amb la bossa però això ja és més difícil.


Tant se val si són sabates planes o de taló el que a ella l’importa és combinar amb el seu model, sempre hi ha una excepció i en el seu cas és els Dijous, com que entrem molt d'hora a la facultat sovint no conjuga “correctament” ,però un dia,i més aquell dia és perdonable.


Sempre va acompanyada, mai la veuràs sola, és rossa i alta, per tant,és una persona que destaca, però quan la coneixes, és una persona que t’omple. La Lorena és aquella amiga que necessitava tenir en una gran escola com la universitat. Per suposat que tinc el meu grup però és una persona especial que sap portar una conversa així com comprendre i fer-se estimar.


M’agradaria acabar dient que ella i la Judit són les primeres persones que vaig conèixer a la nova vida que tot just acaba de començar, aquestes persones que són una part important d’aquesta vida universitària.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada