diumenge, 4 d’octubre del 2009

Seminari 1 (2 oct)

Descripció
És la nostre tercera sessió de seminari i ja han sorgit les primeres llàgrimes. Quatre dels nostres companys han exposat un objecte important per a ells. Hi ha hagut exposicions molt emocionants com la de la Paula (i les seves menorquines) o la de l’anell de compromís de la Laura. L’Albert ha enfocat la seva exposició cap al seu hobby, el cinema amb Hotel Rwanda, i d’aquí a derivat en una conversa entre tota la classe sobre el tercer món, la pobresa i la fam. En Cristian ha portat un trofeu i ens a explicat perquè és tant important per ell i això també ha fet que en Macià plantegés els seus problemes com a entrenador de basquet, al final tota el grup ha acabat donant consells al Macià perquè no tingui problemes amb un dels seus jugadors. I finalment la Maria que ha portat una arrecada en forma de "Mini" que m'ha portat un gran record d'infancia, doncs jo en vai tenir unes de semblants.

Per amenitzar les dues hores de seminari hem llegint un article sobre els mestres als hospitals, no ha donat temps a comentar-lo però és una feina molt dura. Hem parlat del llibre “Va de mestres” i a la majoria de companys els ha agradat.

Reflexió
La sessió de seminari l’he trobat molt amena amb les quatre exposicions i l’article. L’exposició de la meva companya Paula m’ha fet canviar el meu objecte perquè també tractava sobre un record que sempre porto a sobre i només fa un mes i mig del trist desenllaç, així que prefereixo deixar passar el temps. Avui he descobert que no sóc una persona tan forta com pensava així que començo a descartar idees d’on treballar d’aquí a quatre anys i els hospitals ja no estan al meu cap. És una feina molt dura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada