dilluns, 9 de novembre del 2009

COED (9 nov)

DESCRIPCIÓ:


Avui he tingut classe extraordinària de COED perquè he hagut de fer l’exposició sobre el procés que vaig dur a terme per poder fer la descripció la Lorena.
L’estructura de la meva descripció està dividida en tres parts, a la primera explico perquè m’hi vaig fixar en ella, seguidament la descric físicament però no li doncs massa importància perquè el físic el pot apreciar qualsevol. És de gran importància la tercera i ultima part on explico com és ella i el que m’aporta.


REFLEXIÓ:
Quasi tothom a seguit el mateix procés per dur a terme la redacció. Ens hem fixat en un aspecte d’aquesta persona i a partir d’aquí hem fet créixer la bola sobre aquesta persona. L’activitat d’avui ha sigut molt interessant i agradable de dur a terme, perquè mitjançant l’exposició podies narrar el camí però també el resultat i a l’hora animar als demés a que coneguin a aquesta persona.
He trobat a faltar la meva meitat de la classe. He notat que l’ambient era diferent i això encara m’ha fet posar més nerviosa del que ja estava.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada