dijous, 26 de novembre del 2009

COED (27 nov)

DESCRIPCIÓ

La sessió de COED (Comunicació escrita, oral i digital) l’hem dedicat a dos activitats. Primerament els companys han realitzat les recitacions corresponents. Avui hi ha hagut poemes, rondalles i contes.

Els poemes han estat recitats per la Clara Boix, l’Anna Español, la Natàlia Carrique,la Judit Carrique, la Mónica de Aro, la Laura Cazorla i pel Carles Costa, el Cristian Cubillos i l’Àngel Caloca. Els companys que han fet un conte han sigut la Linda Camacho, l’Alba Casals i l’Àngel Carrillo i l’Esteve Clop. L’única persona que ha explicat una rondalla ha sigut l’Helena Carmona.
La segona part de la classe l’hem destinada a la realització de dos nous debats. Els dos estaven orientats en la mateixa direcció però el tema era diferent.

El primer debat tractava sobre “L’educació antiga enfront la moderna” i les noies que han dut ha terme el debat han sigut; per una banda, les que defensaven l’escola tradicional, l’Anna Illa, la Sandra Ferrer, la Mireia Toro, la Blanca Vivet i per últim la capitana Sonia Pérez.
Les altres cinc integrants del debat que eren l’Helena San José, la Joana Freixenet, la Cristina Sansalvadó, la Laura Cazorla i la Carlota Montaner, aquesta última era la capitana. Aquestes cinc noies estaven a favor de l’escola actual i rebutjaven l’escola tradicional per la falta de diàleg i l’absència de treball cooperatiu.

El segon debat ha tractat sobre l’autoritat del mestre comparada en dos moment de la història. L’equip que defensava l’autoritat d’anys enrrere eren l’Albert Guix, la Mónica de Aro, la Mónica Gutiérrez, el Cristina Cubillos i com a capitana la Sara Olmo.

Els altres cinc integrants del debat que eren; com a capitana, la Laura Millan, la Sara Garcia, la Paula Antonell, la Maria Pérez i la Ailen Merino. Elles defensaven una educació en que el mestre no fos com el de fa unes dècades perquè aquest limitava la llibertat d’expressió entre altres arguments.

REFLEXIÓ PERSONAL

L’exercici de recitació d’avui ha estat molt bé perquè els companys que ho han fet avui han pogut aprendre dels demés i així no han comés els mateixos errors. Encara que els nervis ens segueixen traint, així que espero que mi no hem passi i pugi fer la meva recitació correctament.

Els dos debats han sigut de temes semblants això a comportat que quaranta minuts escoltant quasi el mateix es fes una mica feixuc. Però l’estructura del primer debat ha estat molt bé perquè han introduït preguntes entre les intervencions. En canvi en el segon debat l’estructura ha sigut una mica més complicada i en molts moments no sabia a quina qüestió estaven responen.

Poder observar totes les recitacions i debats et dóna la possibilitat de poder corregir els errors que tu pots cometre a l’hora que preparar de manera diferent els treballs fixant-hi en els punts febles de la gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada