divendres, 4 de desembre del 2009

COED (4 des)

DESCRIPCIÓ

La classe de Comunicació Oral, Escrita i Digital d’avui ha estat dividida en dues parts. A la primera part quinze alumnes hem hagut de recitar i la segona part hem dut a terme dos debats.

Avui l’Eva Gómez, l’Alba Estragué, la Mar Gascó, la Mónica Gutiérrez, la Joana Freixenet, el Javi Garcia, la Sandra Ferrer, l’Oscar Garcia, la Beatriz González i jo, Maria Garcia, hem recitat una llegenda o conte que no durava menys de dos minuts. Pocs han sigut els nostres companys que han recitat un poema: la Sara Garcia, la Mireia González i la Carola Garcia. Finalment i diferents a la resta, la Ariadna Garcia ha escollit un text que reciten en ocasions familiars.

Vint persones hem dut a terme el debat. Primerament les nostres companyes i companys, Ariadna Garcia, Irene Recio, Laura Sánchez, Norma Augusto, David Cortés, Alba Estragué, Elena Carmona, Elena Riuz, Eva Gómez i Marta Juny. Aquest equip a parlat sobre la nova proposta del ministre Gabilondo d’allargar l’ensenyament obligatori fins als divuit anys.

El segon debat tractava sobre la informatització a les aules i l’hem protagonitzat l’Anna Llongueras, l’Eva Ladevesa, la Lorena Padilla, la Judit Carrique, la Núria Maldonado, la Mar Gascó, l’Ethel Nogués, la Natàlia Carrique, l’Alba Casals i jo, Maria Garcia.

REFLEXIÓ PERSONAL

La sessió de COED d’avui se m’ha fet eterna perquè m’ha tocat recitar i fer el debat. A l’hora de dur a terme la recitació a sigut el moment que més nerviosa estava perquè hi havia setanta-quatre persones mirant-me. Ja feia setmanes que havia triat la llegenda així com la llegia cada viatge al tren.

El debat m’ha semblat més senzill perquè portava un guió amb la meva aportació a favor dels portàtils a l’aula. Al ser un treball conjunt, en grup de deu, la responsabilitat no recau sobre una única persona.

Una companya m’ha gravat mentre recitava així que quan tingui a la meva disposició el vídeo el penjaré al blog juntament amb l’autoavaluació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada