divendres, 25 de desembre del 2009

Un blog, per a què un blog a la universitat?

Això és el que em vaig preguntar al principi de meva vida universitària, però ara ha arribat el moment en el qual puc contestar aquesta pregunta. Mitjançant el blog de GTIC i COED he pogut treballar virtualment, conèixer i plasmar els meus coneixements en un espai on mai ho hagués fet. Cada dia s’aprenen coses noves i aquesta ha sigut una d’elles.

Els primers dies i després de crear el compte a blogger, tot era nou, volia tenir un blog que “entrés per vista” com també uns bons enllaços i materials publicats. Ha estat fins l’últim moment en el que he estat fent modificacions. El blog ha tingut dos aspectes ben diferents, així com ha anat variant l’estil de música que podem escolar. L’ultima modificació que a sofert ha estat l’ incorporació el rellotge.

El blog m’ha obligat a tenir un fort lligam amb la xarxa perquè he intentat abastir el meu espai personal de noticies digitals. Així com també webs interessants, algunes d’aquestes poden ser l’Eduwiki i el TICcionari.

Valoro de forma positiva la creació d’un blog mitjançant el qual he pogut donar a conèixer els meus coneixements, establir relacions i presentar treballs en xarxa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada